Boxer Breed Dog Forums banner

1 - 20 of 23 Posts

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #1
ok so i was just taking pics of Isis sitting on the couch b/c it was sooooo funny!! THE GIRL HAS NO SHAME !!!
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #3
SEE THEM NOW? :cry:
 

·
Registered
Joined
·
11,429 Posts
Does it look like a bite?  Wish I could help but never have seen it before.  Haven't noticed Sharon on here today but I believe she is back to work, so she may be trying to catch up on work.
 

·
Registered
Joined
·
3,939 Posts
Yep...back at work today and what a day!!!! Very busy!
Need some more info but, Ky it looks like a cyst to me from looking at the pics.  When you squeeze it is it squishy like it has fluid in it or is it more solid feeling???? Can you grab the whole thing and move it around or does it feel attached to anything under the skin??

If it is a bite of some kind then time and/or benedryl would make it go down. If it is a cyst and suishy feeling, you probably need to have it drained and get on some Antibiotics...

Let me know.... Are there two of them or just one? Looks like I see two....
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #6
no lol jsut one thats her uhmm girly bumps haha boobies ..

lemme go check again...
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #7
i feel nothing under it at all,..like its on her skin...she wasnt happy about me messing with her..it doesnt feel squishy it feels hard ..not hot though...
 

·
Registered
Joined
·
3,728 Posts
Poor Isis, can't tell how raised it is but does look like a bite. Has she tried to lick or scratch it?  Sophie used to have similar  looking red itchy spots on her belly from laying in the grass in Spring time but it was clusters of spots. Hopefully Sharon will pop in with some advice. BTW love the expression on her face with the  1st close up pic. :D
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #11
omg i never noticed that Sharon..shes got 9..all different sizes lol
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #13
ok lol my circus freak doggie

it doesnt feel hard UNDER it..i can move it ..pull the skin up and move al around..i see nothing around it..shes aggitated with me but it could hurt ot itch not sure...cant tell with her...

illl get a closer pic hang on
 

·
Registered
Joined
·
5,692 Posts
Discussion Starter #16


on her right side>>>

 

·
Registered
Joined
·
7,757 Posts
I don't have any advice on the lump, but geez those pics are freakin' hysterical! :rofl: I'm rolling over here. Just the look on her face...priceless!!

I do hope the lump is nothing to worry about. I'll be curious as to what this is???
 
1 - 20 of 23 Posts
Top